Στο ΚΤΕΛ Ανδραβίδας εντοπίστηκε και συνελήφθη ο 27χρονος Πακιστανός που δραπέτευσε από τα κρατητήρια της ΑΔ Ηλείας, μαζί με άλλα τέσσερα άτομα τα ξημερώματα της Κυριακής στον Πύργο. Ο 27χρονος επέβαινε στο λεωφορείο για την Αθήνα, το οποίο σταμάτησε έξω απο το Α.Τ. Ανδραβίδας, που βρίσκεται δίπλα στο σταθμό του ΚΤΕΛ.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















