«Μήνυμα» προς όλους τους αντιδημάρχους και τους εντεταλμένους συμβούλους αλλά και το προσωπικό των δημοτικών υπηρεσιών του Δήμου Πύργου που χρησιμοποιούν οχήματα του Δήμου, να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να μην «προκαλούν» με παράνομες σταθμεύσεις, τηρώντας αυστηρά τον Κώδικά Οδικής Κυκλοφορίας, έστειλε εγγράφως χθες ο Δήμαρχος Γαβρίλης Λιατσής.
Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει, οποιαδήποτε παράβαση θα έχει προβλεπόμενες από το πειθαρχικό δίκαιο συνέπειες για τους οδηγούς παραβάτες. Στις περιπτώσεις εκείνες που λόγω ειδικών εργασιών χρειάζεται να σταθμεύσουν ή να διέλθουν από πλατείες, πεζόδρομους κτλ. θα πρέπει οπωσδήποτε τα οχήματα αυτά να φέρουν ειδικό σήμα στο παρμπρίζ τους.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















