Ότι δεν έχουν καταφέρει τόσο καιρό, η προηγούμενη κυβέρνηση και η δημοτική αρχή του Πύργου, φαίνεται πως μπορεί να πετύχει – εφόσον υπάρχει πολιτική βούληση – η νέα κυβέρνηση. Έτσι ο νέος υπουργός Εσωτερικών Νίκος Βούτσης, υπέγραψε απόφαση για αρκετούς δήμους της χώρας – μεταξύ αυτών και του Πύργου - για επιχορήγηση για το θέμα της διαχείρισης των σκουπιδιών.
Συνολικά ο δήμος Πύργου θα λάβει 500.000 ευρώ για εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού Μονάδας Μηχανικής Διαχείρισης και το ποσό των 100.000 ευρώ για τη μεταφορά των σκουπιδιών.
Έως ότου προχωρήσουν αυτές οι διαδικασίες, τα σκουπίδια παραμένουν στην πόλη του Πύργου, βουνά και όπως όλα δείχνουν η πόλη θα γιορτάσει τον Πολιούχο της Άγιο Χαράλαμπο με μια τραγική εικόνα… Εκτός και αν υπάρξει κινητοποίηση, για την έστω προσωρινή απομάκρυνση των σκουπιδιών από κάποια «εμφανή» σημεία της πόλης…
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















