Παρράς Euronics
Παρράς Euronics
Silk Oil Παρασκευόπουλος
Silk Oil Παρασκευόπουλος
Κέντρο Ειδικών Θεραπειών Noesis
Αυτοδιοίκηση

Έκοψαν την πίτα τους στο δήμο Ανδραβίδας - Κυλλήνης

Έκοψαν την πίτα τους στο δήμο Ανδραβίδας - Κυλλήνης
Θάνος Καράμπελας - Ελαιοκομικό Μητρώο
Θάνος Καράμπελας - Ελαιοκομικό Μητρώο
Κέντρο Ειδικών Θεραπειών Noesis

Την Πρωτοχρονιάτικη πίτα του έκοψε ο δήμος Ανδραβίδας – Κυλλήνης, το μεσημέρι της Πέμπτης. Στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου του δημαρχείο στα Λεχαινά, ο δήμαρχος Ναμπίλ Μοράντ και οι συνεργάτες του υποδέχθηκαν το προσωπικό και τα στελέχη του δήμου. Ο δήμαρχος ευχήθηκε να υπάρχει υγεία και ελπίδα. Τόνισε δε πως την χρονιά αυτή περιμένει όλους στο δήμο πολύ δουλειά με αρκετή όμως αισιοδοξία. «Οι δημότες του δήμου Ανδραβίδας – Κυλλήνης, περιμένουν και από εμάς και από εσάς, να διορθώσουμε αρκετά πράγματα και στις υπηρεσίες και στις παροχές, είμαστε κοντά τους, να τους εξυπηρετήσουμε και πάντα προς το συμφέρον του πολίτη. Για αυτό είμαστε όλοι εδώ. Εγώ είμαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρετε μια χαρά. Να είμαστε καλά και του χρόνου, πάλι στην κοπή της πίτας του 2016. Τότε θέλω να είμαι πιο περήφανος για εσάς» είπε απευθυνόμενος στο προσωπικό του δήμου. «Εμείς δίνουμε το πολιτικό στίγμα και τη βοήθεια που θέλετε, όμως εσείς «βγάζετε» όλη τη δουλειά. Θέλω να νοιώθετε το δήμο δεύτερο σπίτι σας. Να κάνετε τη ζωή των συμπολιτών μας, πιο ευχάριστη και πιο ποιοτική» είπε μεταξύ άλλων ο δήμαρχος κ. Μοράντ.
Για την ιστορία το φλουρί κέρδισε η Διονυσία Παγουλάτου, υπάλληλος του δήμου και αντιστοιχεί σε επιπλέον τρεις ημέρες άδειας.
Γιάννης Σπυρούνης

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

vlaxantoni pop xmas24 300x300
vlaxantoni pop xmas24
vlaxantoni pop xmas24 300x300
vlaxantoni pop xmas24