Καταγραφή κι αποκατάσταση στις λακκούβες της πόλης
Του Γιάννη Σπυρούνη
Μήνες τώρα οι δρόμοι της πόλης θυμίζουν βομβαρδισμένο τοπίο. Ακόμα και κεντρικά σημεία αποτελούν παγίδες για τους οδηγούς και από καθαρή τύχη δεν έχει συμβεί κάποιο σοβαρό ατύχημα. Οι συχνές αναφορές μέσα από ρεπορτάζ της Πρωινής, αλλά και τα δεκάδες παράπονα πολιτών, οδήγησαν τη δημοτική αρχή στο να λάβει μέτρα, για την βελτίωση της κατάστασης.
Τις τελευταίες ημέρες συνεργεία του δήμου Πύργου έχουν αναλάβει να «επουλώσουν» τις πληγές των δρόμων, σε διάφορά σημεία της πόλης. Ιδιαίτερη παρέμβαση με τσιμέντο, μιας και επρόκειτο για εκτεταμένη ζημιά, έγινε στην συνδετήρια οδών που ενώνει τις οδούς Αλφειού και Ολυμπίων. Οι λακκούβες σε αρκετές ακόμα οδούς κεντρικές ή λιγότερο κεντρικές, κλείνουν ανακουφίζοντας έτσι οδηγούς και οχήματα…
Σε δηλώσεις του χθες ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών, Ανδρέας Σκαρτσιάρης, τόνισε πως «για το πρόβλημα των λακκουβών, άμεσα δόθηκε εντολή σε μηχανικό της Τεχνικής Υπηρεσίας του δήμου Πύργου για την καταγραφή τους. Εν συνεχεία ξεκινήσαμε τις εργασίες αποκατάστασης με συνεργεία του δήμου, ξεκινώντας από την περιοχή του super market Lidl - περιμετρικά του σχεδίου πόλεως που ξεκινά από την οδό Αλφειού και καταλήγει στην οδό Ολυμπίων - στις οδούς Κοραή, Μαθιού, Λετρίνων, Κολοκοτρώνη, Ηφαίστου, Γορτυνίας, Ρήγα Φεραίου και Καραϊσκάκη, τμήματα της Καραϊσκάκη, Χαριλάου Τρικούπη και Αγίου Σπυρίδωνος και Κιλκίς. Οι εργασίες θα συνεχισθούν μέχρι να καλύψουμε τουλάχιστο μεγάλο μέρος αυτών και των πλέον επικίνδυνων. Πρόθεσή μας είναι μετά από την πόλη του Πύργου να επεκταθούμε στο κλείσιμο λακκουβών και στις τοπικές κοινότητες όλων των δημοτικών ενοτήτων".




















