Σύσκεψη του Συμβουλίου Τουριστικής Ανάπτυξης της Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας, συγκαλεί σήμερα στις 6 το απόγευμα, ο αντιπεριφερειάρχης Ηλείας κ. Γιώργος Γεωργιόπουλος, στην αίθουσα του συνεδριακού κέντρου του Διοικητηρίου στον Πύργο.
Τα θέματα που θα συζητηθούν στην εν λόγω σύσκεψη είναι:
Α] H οργανωτική παρουσίαση του 1ου Μαραθωνίου Ήλιδας-Πυργου-Ολυμπίας.
Β ] O καλύτερος δυνατός προγραμματισμός των επισκέψεων ξένων τουριστικών πρακτόρων στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος, μέσω του προγράμματος της Αναπτυξιακής Εταιρείας.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















