Ο Δήμαρχος Ηλίας Χρήστος Χριστοδουλόπουλος δέχτηκε χθες το πρωί τον εκπρόσωπο της εταιρείας ΠΛΕΙΑΣ Α.Ε., κ. Αργύρη Σαλπέα, ο οποίος παρουσίασε το πρόγραμμα ολοκληρωμένης διαχείρισης απορριμμάτων που δύναται να εφαρμόσει η εταιρεία του. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε παρουσία των Αντιδημάρχων κ.κ., Παναγιώτη Μαυρίκου, Νώντα Παναγιωτόπουλου, Χρήστου Φωτόπουλου, Σπύρου Τζουλέκη, του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου, Ανδρέα Νικολακόπουλου και του Γενικού Γραμματέα, Λυκούργου Πολυχρονόπουλου.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















