Συνεδρίασε χθες το μεσημέρι η επιτροπή που έχει καταρτιστεί για να διαχειριστεί το πρόβλημα που παραμένει με την εταιρεία Fargeco Hellas ΕΠΕ και τη μονάδα αδρανοποίησης υποπροϊόντων σφαγής, που διατηρεί στην περιοχή των Αγίων Θεοδώρων Λεχαινών. Στην επιτροπή που συμμετέχουν ο δήμαρχος Ανδραβίδας – Κυλλήνης κ. Μοράντ, ο αναπληρωτής του κ. Μάλλιαρης, οι αντιδήμαρχοι Μίγκος και Μυλωνόπουλος, οι δημοτικοί σύμβουλοι κ.κ. Λέντζας και Λευκαδίτης, ο πρόεδρος της Τ.Κ. Λεχαινών κ. Γαλάτης και ο εκπρόσωπος των κατοίκων κ. Χαραλαμπόπουλος, το θέμα συζητήθηκε χθες εκ νέου και αποφασίστηκε η διενέργεια έκτακτης συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου της περιοχής την Τετάρτη στις οκτώ το βράδυ με μοναδικό θέμα την αντιμετώπιση του προβλήματος. Οι εμπλεκόμενοι είναι διατεθειμένοι να προχωρήσουν νομικά έως τις ανώτατες αρχές και να διεκδικήσουν το δίκιο τους. Η μόλυνση στην περιοχή κυρίως λόγω της δυσοσμίας δεν έχει προηγούμενο και οι κάτοικοι κάνουν λόγο για κατάφορη υποβάθμιση του περιβάλλοντος και της ποιότητας ζωής τους. Στη χθεσινή σύσκεψη σύμφωνα με πληροφορίες παραβρέθηκε και εκπρόσωπος της εταιρίας που έκανε γνωστό πως η Fargeco Hellas αναμένεται να αποχωρήσει από την περιοχή σε δύο χρόνια. Το μόνο που ανέφερε πως μπορεί να κάνει κατά περιόδους όπως το Πάσχα είναι να διαφοροποιηθεί το ωράριο λειτουργίας ώστε να περιοριστούν οι ώρες όπου υπάρχει επιβάρυνση στο περιβάλλον. Όμως οι κάτοικοι δεν είναι ικανοποιημένοι με τίποτα λιγότερο από το να σταματήσει τη λειτουργία της η εταιρία και να απομακρυνθεί η μονάδα από την περιοχή.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις





















