Σε συνεδρίαση θα συνέλθει την ερχόμενη Παρασκευή το δημοτικό συμβούλιο Ανδραβίδας-Κυλλήνης. Τα θέματα της ημερήσιας διάταξης είναι τα εξής:
- Ίδρυση Γραφείου Εθελοντισμού στη Δ.Κ. Λεχαινών(Εισηγητής:Πρόεδρος δ.σ. Κος Σοφιανόπουλος Νικόλαος)
- Προγραμματισμός Προσλήψεων έκτακτου προσωπικού έτους 2015 (Εισηγήτρια:Α/Δ Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών Κα Καραγιάννη-Λευκαδίτη Ελένη
- Πρόσληψη προσωπικού δίμηνης απασχόλησης (Εισηγήτρια:Α/Δ Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών Κα Καραγιάννη-Λευκαδίτη Ελένη)
- Αναμόρφωση ισχύοντος προϋπολογισμού Δήμου Ανδραβίδας-Κυλλήνης, οικονομικού έτους 2015(Εισηγήτρια:Α/Δ Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών Κα Καραγιάννη-Λευκαδίτη Ελένη)
- Τροποποίηση-προσθήκη του ετήσιου προγράμματος τουριστικής προβολής & ανάπτυξης του Δήμου 2015, αίτηση συμμετοχής στο φεστιβάλ «Κερνάμε Ελλάδα» 20-23 Μαρτίου 2015 και έγκριση δαπάνης & περιεχομένου σχετικού φυλλαδίου στο εν λόγω φεστιβάλ με σκοπό την τουριστική προβολή και προώθηση των τοπικών προϊόντων (Εισηγητής:Α/Δ Προγραμματισμού & Ανάπτυξης Κος Μίγκος Ανδρέας)
- Ορισμός εκπροσώπου του Δήμου Ανδραβίδας-Κυλλήνης για τη Συγκρότηση Επιτροπής Χαρακτηρισμού παραλιακών περιοχών ως πολυσύχναστων (Εισηγητής:Α/Δ Προγραμματισμού & Ανάπτυξης Κος Μίγκος Ανδρέας)
- Ορισμός συντονιστή και πολιτικού εκπροσώπου του Δήμου Ανδραβίδας-Κυλλήνης, στο Εθνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων –Προαγωγής Υγείας (Εισηγητής:Α/Δ Προγραμματισμού & Ανάπτυξης Κος Μίγκος Ανδρέας)
- Παραχώρηση αποκλειστικής θέσης στάθμευσης ΑμεΑ (Εισηγητής:Α/Δ Προγραμματισμού & Ανάπτυξης Κος Μίγκος Ανδρέας)




















