Στις καλένδες για μία ακόμη φορά κινδυνεύει να οδηγηθεί το μεγάλο έργο της κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Πάτρα - Πύργος υποστήριξε με χθεσινές του δηλώσεις, ο Αντιπεριφερειάρχης Οικονομικών Λάμπης Αριστειδόπουλος. Όπως τόνισε, βάσιμες πληροφορίες θέλουν το Υπουργείο Υποδομών να δρομολογεί την αναβολή του διαγωνισμού (31 Μαρτίου) προκρίνοντας νέα διαγωνιστική διαδικασία με καθυστέρηση αρκετών μηνών ίσως και χρόνων, αφού πρώτα γίνει κατάτμηση του έργου σε 7 μικρότερα υποέργα, προκειμένου να έχουν δικαίωμα συμμετοχής τεχνικές εταιρίες με μικρότερα πτυχία. «Θεωρητικά η πολιτική σκέψη αυτή είναι ορθή, μόνο που στην πράξη δεν γνωρίζουμε τι αποτελέσματα θα έχει. Βρίθει παραδειγμάτων αδυναμίας εκτέλεσης έργων όπου έγινε κατάτμηση του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου τους στην περιφέρειά μας και σε όλη την χώρα π.χ.(ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΑΜΒΡΑΚΙΑ – ΠΡΕΒΕΖΑ που έσπασε σε 4 εργολαβίες και καρκινοβατεί για χρόνια , άλλο παράδειγμα η ΜΙΚΡΗ ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΗ ΠΑΤΡΩΝ). Να σημειώσω εδώ ότι το μεγάλο έργο του Αυτοκινητοδρόμου Πάτρα – Πύργος προϋπολογισμού 475.000.000 €, έχει ενταχθεί στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων με απόφαση στις 22-9-2014, προκειμένου να ενταχθεί στις εμπροσθοβαρείς δράσεις του νέου ΣΕΣ και να αρχίσει άμεσα η υλοποίησή του, αφού υπάρχει πλήρης φάκελος με ώριμες μελέτες, τεύχη δημοπράτησης και όλες τις απαραίτητες αδειοδοτήσεις.
Απευθύνω έκκληση σε όλους τους Βουλευτές του Νομού μας και ειδικά στους Βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος να συστρατευτούν στην προσπάθεια που κάνουμε όλοι μας να δημοπρατηθεί το έργο στην καθορισμένη ημερομηνία γιατί κάθε αναβολή και κάθε εμπλοκή θα οδηγήσει σε ματαίωση εκτέλεσης του».
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















