Συνεδρίασε το απόγευμα της Πέμπτης το Διοικητικό Συμβούλιο του Φορέα Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων Ν. Ηλείας στα γραφεία του Συνδέσμου, παρισταμένων των συμβούλων της Διαγωνιστικής Διαδικασίας ΣΔΙΤ, στο Κουρβισιάνειο Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου Πηνειού.
Ο Φορέας συνεδρίασε με 4 θέματα ημερήσιας διάταξης.
-Τα 2 πρώτα αφορούσαν την λειτουργία του Σταθμού Μεταφόρτωσης στην περιοχή του Κοροίβου και αποφασίστηκε η Ε.Ε.Α.Α. να αναλάβει τα λειτουργικά έξοδα, έτσι ώστε να τεθεί ξανά ο Σταθμός σε λειτουργία. Ο Σταθμός Μεταφόρτωσης στην περιοχή του Κοροίβου θα εξυπηρετεί τους Δήμους της Βόρειας Ηλείας (Ήλιδας, Πηνειού και Ανδραβίδας - Κυλλήνης) και προσωρινά τους άλλους 3 Δήμους της Νότιας Ηλείας (Πύργου, Αρχαίας Ολυμπίας, Ανδρίτσαινας- Κρεστένων).
- Συζητήθηκε εκτενώς το θέμα της εξέλιξης και πορείας του έργου με τίτλο «ΜΟΝΑΔΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ Ν. ΗΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΧΥΤΥ» και απαντήθηκαν ερωτήματα που υπέβαλλαν όλοι οι παρόντες Δήμαρχοι και εκπρόσωποι Δήμων προς τους συμβούλους του έργου. Τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Φορέα Διαχείρισης ενημερωθήκαν εκτενώς και ζητήθηκε από τους συμβούλους εκπόνηση αναλογιστικής μελέτης με δεδομένα τα επίσημα στατιστικά στοιχεία που υπάρχουν στους Δήμους Ήλιδας, Πύργου κτλ. για να απαντηθεί το καυτό ερώτημα της ελάχιστης εγγυημένης ποσότητας.
- Συζητήθηκε η λύση της ενδιάμεσης διαχείρισης μέχρι την ολοκλήρωση του έργου «ΜΟΝΑΔΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ Ν. ΗΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΧΥΤΥ» και σημειώνεται ιδιαιτέρως ότι οι απόψεις των Δήμων Ήλιδας και Πύργου ήταν ταυτόσημες.




















