Σε μια εποχή που ούτως ή άλλως η χώρα λέει το νερό νεράκι, στην Αμαλιάδα, ζουν το μαρτύριο της σταγόνας.
Μετά την "στεγνή" Κυριακή χθες, και την αποκατάσταση της βλάβης στον αγωγό του Κακοταρίου, στο ύψος του Αγ. Ιωάννη, ο αγωγός "έσπασε" ξανά στο ίδιο σημείο...
Το ποιος ευθύνεται, το ξέρει μόνο ο Σύνδεσμος Ύδρευσης "Ο Πηνειός", αλλά οι πολίτες ξέρουν ότι για άλλη μια φορά ταλαιπωρούνται σε μια πόλη που τα δίκτυα των υποδομών δεν έχουν κάνει βήμα εμπρός εδώ και δεκαετίες.
Κατά τα άλλα ο Σύνδεσμος εξέδωσε ανακοίνωση που αναφέρει τα εξής: ""Σας ενημερώνουμε ότι πριν από λίγη ώρα παρουσιάστηκε νέα σοβαρή βλάβη, στο ίδιο ακριβώς σημείο του κεντρικού αγωγού υδροδότησης της Αμαλιάδας, στο ύψος του πρώην σχολείου του Αγίου Ιωάννη.





























