Ο Σύνδεσμος Ύδρευσης «Ο Πηνειός» ενημερώνει τους πολίτες της Αμαλιάδας, ότι η ζημιά στον κεντρικό αγωγό υδροδότησης αποκαταστάθηκε, πριν από λίγη ώρα.
Μετά την πλήρωση της δεξαμενής και τη μεταφορά του νερού στο δίκτυο, η υδροδότηση στην πόλη θα επανέλθει σταδιακά μεσα στις επόμενες ώρες.
Σας ευχαριστούμε θερμά για ακόμα μία φορά για την υπομονή και την κατανόησή σας και ζητούμε συγνώμη για την ταλαιπωρία.





















