Υπόσχεση ότι ο δρόμος θα ολοκληρωθεί έως την Τσακώνα, έδωσε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στους δημάρχους Ζαχάρως και Ανδρίτσαινας-Κρεστένων, κατά την τυχαία συνάντησή τους στην αποχώρηση από την τελετή παράδοσης του νέου αυτοκινητοδρόμου την περασμένη Πέμπτη.
Ο Κώστας Μητρόπουλος και ο Σάκης Μπαλιούκος είχαν σύντομο τετ α τετ με τον Πρωθυπουργό, την ώρα που αποχωρούσε και του έθεσαν το θέμα, ως μείζον για την ανάπτυξη και της επαρχίας Ολυμπίας.
Ο κ. Μητσοτάκης έδειξε κατανόηση στην τοποθέτηση των δύο δημάρχων για την αναγκαιότητα ολοκλήρωσης του οδικού άξονα και απάντησε πως θα η κυβέρνηση θα κάνει τα πάντα για να φτάσει ο δρόμος στην Τσακώνα.



























