Παρράς Euronics
Παρράς Euronics
Silk Oil Παρασκευόπουλος
Silk Oil Παρασκευόπουλος
Κέντρο Ειδικών Θεραπειών Noesis
Αυτοδιοίκηση

Συμμετοχή της Αντιπεριφερειάρχη Δημόσιας Υγείας στο συνέδριο «1ο One Health Summit 2025»

Συμμετοχή της Αντιπεριφερειάρχη Δημόσιας Υγείας στο συνέδριο «1ο One Health Summit 2025»
πΠραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2025 στο Ωδείο Αθηνών
Θάνος Καράμπελας - Ελαιοκομικό Μητρώο
Θάνος Καράμπελας - Ελαιοκομικό Μητρώο
Κέντρο Ειδικών Θεραπειών Noesis

Η Αντιπεριφερειάρχης Δημόσιας Υγείας, Άννα Μαστοράκου, εκπροσωπώντας την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, συμμετείχε στο συνέδριο “1ο One Health Summit 2025”, το οποίο πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2025 στο Ωδείο Αθηνών, με διοργανωτές τους Industry Disruptors Game Changers (ID-GC), υπό την αιγίδα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, της Περιφέρειας Αττικής, του ΕΦΕΤ και του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών. 

Η διοργάνωση ανέδειξε τη στρατηγική σημασία της προσέγγισης της Ενιαίας Υγείας (One Health), που συνδέει την υγεία του ανθρώπου, των ζώων και του περιβάλλοντος, μέσα από τη συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων, την ανταλλαγή τεχνογνωσίας και τη διαμόρφωση ολοκληρωμένων πολιτικών πρόληψης και ανθεκτικότητας.

Η Αντιπεριφερειάρχης έλαβε μέρος στην ενότητα με θέμα «Ο Ρόλος των Περιφερειών στη Διαχείριση των Φυσικών Καταστροφών και Κρίσεων», όπου αναπτύχθηκε γόνιμος διάλογος γιατη συμβολή της Περιφερειακής και Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην εφαρμογή της προσέγγισης One Health,την ανάγκη συντονισμένων δράσεων πρόληψης, έγκαιρης προειδοποίησης και ενίσχυσης της ανθεκτικότητας απέναντι σε φυσικές και υγειονομικές κρίσεις,καθώς και την ενσωμάτωση της Ενιαίας Υγείας στις περιφερειακές πολιτικές Δημόσιας Υγείας, Κλιματικής Προσαρμογής και Πολιτικής Προστασίας.

Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, η Αντιπεριφερειάρχης είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τον  επικεφαλής του Γραφείου Ποιότητας Φροντίδας και Ασφάλειας Ασθενών του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας στην Αθήνα και Ειδικό Εκπρόσωπο για την Ελλάδα, João Breda, την  υπεύθυνη του Δικτύου Υγιών Πόλεων, Daizy Παπαθανασοπούλου, τον Βουλευτή Ν. Καρδίτσας και τ. Πρόεδρο του Ιατρικού Συλλόγου Καρδίτσας, Τέλη Σπάνια καθώς και τον Αντιπεριφερειάρχη Δημόσιας Υγείας Πελοποννήσου και Πρόεδρο του Ιατρικού Συλλόγου Κορίνθου, Χρυσοβαλάντη Μέλλο.

Η Αντιπεριφερειάρχης ευχαρίστησε τους συντονιστές και τους συμμετέχοντες για τον ουσιαστικό διάλογο και την κοινή δέσμευση στην προώθηση μιας ολιστικής, βιώσιμης και ανθεκτικής προσέγγισης της Υγείας, στο πλαίσιο της στρατηγικής One Health – One Planet – One Future.

mastorakou sun odeio 2

mastorakou sun odeio 3

mastorakou sun odeio 4

(Δελτίο Τύπου)

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

Σχετικά Άρθρα

vlaxantoni pop xmas24 300x300
vlaxantoni pop xmas24
vlaxantoni pop xmas24 300x300
vlaxantoni pop xmas24