Με μια σύντομη δήλωση, ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Πύργου, Βασίλης Παναγόπουλος εκφράζει την απόλυτη ικανοποίηση του για την αθωωτική απόφαση του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων, για το θέμα της διαχείρισης των απορριμμάτων στον Δήμο Πύργου κατά την περίοδο 2010-1012.
Στην δήλωσή του ο κ. Παναγόπουλος αναφέρει:
«Η έκβαση αυτής της δίκης δεν βάζει απλώς τέλος σε μια σοβαρή ποινική υπόθεση.
Αποτελεί την πιο αποστομωτική απάντηση σε όσους επιχείρησαν να σπιλώσουν στην συνείδηση του κόσμου την υπόληψη ανθρώπων που ασχολήθηκαν με τα κοινά χωρίς ιδιοτέλεια. Ούτε αυτό το πέτυχαν, ούτε να παραπλανήσουν την δικαιοσύνη κατάφεραν...
Ευχαριστώ θερμά τον διαχρονικά φίλο και υπερασπιστή μου Θοδωρή Αντωνόπουλο και τους συνεργάτες ,τους φίλους και τους δικούς μου ανθρώπους που πιστεύουν σε εμένα».
Αξίζει να σημειωθεί ότι η έδρα του δικαστηρίου συντάχθηκε πλήρως με την πρόταση του εισαγγελέως και η απόφαση ήταν ομόφωνα αθωωτική για τους 12 κατηγορούμενους για το αδίκημα της κακουργηματικής απιστίας και της ψευδούς βεβαίωσης στην υπόθεση της αγοράς δεματοποιητή στον Δήμο Πύργου και της διαχείρισης των απορριμμάτων.
Εκτός από τον κ. Παναγόπουλο αθώοι κρίθηκαν, μεταξύ άλλων, ο πρώην δήμαρχος Πύργου Μάκης Παρασκευόπουλος, ο δημοτικός σύμβουλος Γιάννης Αργυρόπουλος, υπηρεσιακά στελέχη του Δήμου Πύργου κ.α.



























