Η Πολιτιστική Ομάδα Φράγμα , στα πλαίσια του ευρύτερου κοινωνικού και πολιτιστικού διαλόγου που από χρόνια έχει καθιερώσει με τη συμμετοχή συγγραφέων, ποιητών, καλλιτεχνών, επιστημόνων, δημοσιογράφων και προσωπικοτήτων της δημόσιας ζωής, οργανώνει την Πέμπτη 13 Αυγούστου 2015, ώρα 8.30 μμ στο καφέ - ΟΣΕ Λεχαινών μια ενδιαφέρουσα εκδήλωση. Ομιλητής θα είναι ο δήμαρχος Αθηναίων κ. Γεώργιος Καμίνης με θέμα:
"Τοπική Αυτοδιοίκηση: Προβλήματα και προοπτικές στον καιρό της κρίσης".
Στον όμορφο και φιλόξενο χώρο του Σταθμού των Λεχαινών πολλοί θα είναι αυτοί που θα σπεύσουν να παρακολουθήσουν την εκδήλωση.



















