Ξεκινούν σήμερα τα σχολεία του νομού για τη νέα σχολική σεζόν και οι εκπρόσωποι της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας θα βρεθούν κοντά στους μαθητές. Συγκεκριμένα ο
Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Ηλείας Γιώργος Γεωργιόπουλος στο 1ο Γυμνάσιο Πύργου, ο Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Ανάπτυξης Παναγιώτης Πλατανιάς στο Δημοτικό Σχολείο Βαρβάσαινας, ο Αντιπεριφερειάρχης Οικονομικών και Αξιοποίησης Περιουσίας Χαράλαμπος Αριστειδόπουλος στο Δημοτικό – Γυμνάσιο – Λύκειο Βουνάργου, ο Βοηθός Περιφερειάρχη σε θέματα Ολυμπισμού – Εθελοντισμού και Αθλητισμού και Περιφερειακός Σύμβουλος Παναγιώτης Μπράμος στο 7ο Δημοτικό Σχολείο Πύργου, οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι: Μανώλης Αγιομυργιαννάκης στο 1ο Λύκειο Αμαλιάδας, Παρασκευή Βεργοπούλου στο Γυμνάσιο – Λύκειο Γαστούνης, Κώστας Μητρόπουλος στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Πύργου.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις





















