Διαγωνισμό ανακύκλωσης, για τους μαθητές της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Δήμου Πύργου, διοργανώνει η δημοτική αρχή στο πλαίσιο συνέχιση των προσπαθειών του τομέα Ανακύκλωσης για την ορθή και συνεχή ενημέρωση των πολιτών και ιδιαίτερα των νέων για την ανακύκλωση, τα οφέλη της, την ανάδειξη της ως την πιο αποτελεσματική λύση στη διαχείριση των απορριμμάτων συσκευασίας καθώς και την επισήμανση ορθών πρακτικών για την αποτελεσματικότερη συμμετοχή τους στη διαδικασία της ανακύκλωσης.
Όπως ενημέρωσε ο αντιδήμαρχος Ανακύκλωσης Διονύσης Μπέλτσος, στα πλαίσια αυτά, κατά τη διάρκεια της νέας σχολικής χρονιάς, ο Δήμος Πύργου αποφάσισε και θα πραγματοποιήσει διαγωνισμό ανακύκλωσης μεταξύ των σχολείων της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Δήμου Πύργου.
Σύμφωνα με τον διαγωνισμό το σχολείο που θα σημειώσει το μεγαλύτερο ποσοστό ανακύκλωσης, θα λάβει ως επιβράβευση, στο τέλος της σχολικής χρονιάς, έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή και μία εκπαιδευτική εκδρομή στην Πάτρα στο Κέντρο Διαλογής Ανακυκλώσιμων Υλικών (ΚΔΑΥ).
Το δεύτερο σχολείο σε ποσοστά ανακύκλωσης θα βραβευτεί με ένα πολυμηχάνημα (εκτυπωτή, σκάνερ κλπ) και με εκπαιδευτική εκδρομή στο Κέντρο Διαλογής Ανακυκλώσιμων Υλικών (ΚΔΑΥ) Πατρών.
Το τρίτο σχολείο σε ποσοστά ανακύκλωσης θα βραβευτεί με εκπαιδευτική εκδρομή στο Κέντρο Διαλογής Ανακυκλώσιμων Υλικών (ΚΔΑΥ) Πατρών.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις





















