Συναντήθηκε με τον δήμαρχο Αρχαίας Ολυμπίας
Το Δημαρχείο της Αρχαίας Ολυμπίας επισκέφτηκε χθες το πρωί ο πρόεδρος του κινήματος «Unir l' Europe» - «Ενώστε την Ευρώπη» Jacques Schmitt που έχει έδρα το Στρασβούργο. Το συγκεκριμένο κίνημα έχει ξεκινήσει την δράση του από το 2012 και κάθε χρόνο διοργανώνει το δρομολόγιο των Ευρωπαίων Πολιτών που σαν στόχο έχει την ενημέρωση των Ευρωπαίων πολιτών σε θέματα που αφορούν την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Ως θερμός υποστηρικτής της Ενωμένης Ευρώπης ξεκίνησε με φετινή θεματική ενότητα «Το μοντέλο της Ευρωπαϊκής Δημοκρατίας» που έχει σκοπό μέσα από ανοικτούς διάλογους με φορείς και απλούς πολίτες να ανταλλάξει απόψεις με απώτερο σκοπό να φέρει πιο κοντά τους λαούς της Ευρώπης, καθώς και την ανταλλαγή απόψεων και πληροφοριών σε κύρια θέματα που απασχολούν το σύνολο των πολιτών.
Το δρομολόγιο ξεκίνησε από την Αθήνα και θα ενώσει πόλεις της Ελλάδας, της Ιταλίας άλλα και της Γαλλίας. Οι πόλεις που επισκέφτηκε στην χώρα μας ήταν η Αθήνα, η Σπάρτη και τελευταίος προορισμός η Αρχαία Ολυμπία. Ο Jacques Schmitt ξεκίνησε το ταξίδι του από την πόλη της Αθήνας, γιατί όπως ανέφερε θεωρείται το κέντρο της Δημοκρατίας και επέλεξε να το ολοκληρώσει στην Αρχαία Ολυμπία, την πόλη που πρεσβεύει διαχρονικές πανανθρώπινες αξίες.
Ο Δήμαρχος της Αρχαίας Ολυμπίας Θύμιος Κοτζιάς αφού τον καλωσόρισε στη Πόλη της Ολυμπίας στην συνέχεια αναφέρθηκε στην ιστορία του τόπου, στις αρχές και αξίες του Ολυμπισμού και των Ολυμπιακών Αγώνων.
Στην συνέχεια έγινε ανταλλαγή δώρων και από τις δυο πλευρές. Ο Πρόεδρος του κινήματος ευχαρίστησε τον Δήμαρχο για την υποστήριξη στη δράση αυτή, ενώ ο Δήμαρχος του ευχήθηκε κάθε επιτυχία.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο στο αίθριο του δημαρχείου δημιουργήθηκε κιόσκι προκειμένου να υλοποιηθεί η δράση και να δοθεί η δυνατότητα να έρθει σε επαφή με πολίτες και φορείς της περιοχής και να τους ενημερώσει για τους σκοπούς της δράσης.





















