Την ερχόμενη Τετάρτη στις 7 το απόγευμα συνεδριάζει το Δημοτικό Συμβούλιο Ήλιδας.
Μεταξύ άλλων θα τεθούν τα εξής θέματα: Αδελφοποίηση της πόλης της Αμαλιάδας με την κοινότητα Μπελογιάννη της Ουγγρικής Δημοκρατίας.
Συμμετοχή μελών αποστολής τού δήμου Ήλιδας στις εργασίες του διήμερου συνεδρίου τού ‘Συμφώνου των Δημάρχων.
Κάλυψη δαπάνης δεματοποίησης από ίδια έσοδα.
Επί ενστάσεως αναδόχου για επιστροφή 4ου Λογαριασμού έργου: «Ανάπλαση και βιοκλιματική αναβάθμιση του κέντρου της Αμαλιάδας».
Συγκρότηση Έγκριση 1ου ΑΠΕ & 1ου Π.Κ.Τ.Ν.Μ.Ε. (τακτοποιητικού) του έργου «Κατασκευή χώρου υγειονομικής ταφής υπολειμμάτων (Χ.Υ.Τ.Υ.) Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας».
Παράταση προθεσμίας εκπόνησης της μελέτης «Σχέδιο Χωρικής και Οικιστικής Οργάνωσης Ανοικτής Πόλης (Σ.Χ.Ο.Ο.Α.Π) / Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο (Γ.Π.Σ) Δήμου Αμαλιάδας Ν. Ηλείας».
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις





















