Για άλλη μια φορά συνεδρίασε χθες στο δημαρχείο του δήμου Ανδραβίδας – Κυλλήνης στα Λεχαινά, η επιτροπή που έχει συσταθεί για να χειριστεί το πρόβλημα που υπάρχει με την εταιρεία Fargeco Hellas ΕΠΕ που λειτουργεί μονάδα αδρανοποίησης υποπροϊόντων σφαγής, στην περιοχή των Αγίων Θεοδώρων Λεχαινών. Στη χθεσινή συνεδρίαση συμμετείχαν τα μέλη της επιτροπής και αρκετοί κάτοικοι. Ο εκπρόσωπος της εταιρίας Ανδρέας Αλεξανδρόπουλος, σύμφωνα με πληροφορίες ενημέρωσε τους παριστάμενους στους επόμενους μήνες η εταιρία θα εγκαταστήσει στη μονάδα εξοπλισμό προηγμένης τεχνολογίας για να περιοριστούν σημαντικά οι οσμές που προκαλούν και ενόχληση στους κατοίκους που σε κάθε περίπτωση δηλώνουν πως δεν μπορούν να ζήσουν στον τόπο τους. Έως τότε όμως η επιτροπή έλαβε την απόφαση να ελέγξει τις σχετικές άδειες που έχει λάβει η εταιρία για την λειτουργία της μονάδας στους Αγ. Θεοδώρους και να καταφύγει στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας. Στην συνεδρίαση παρέστησαν πέρα από τον εκπρόσωπο της εταιρίας, ο δήμαρχος Ανδραβίδας – Κυλλήνης Ναμπίλ Μοράντ, ο αναπληρωτής του κ. Μάλλιαρης, οι αντιδήμαρχοι κ.κ. Μυλωνόπουλος και Μίγκος, οι δημοτικοί σύμβουλοι κ.κ. Δημητρόπουλος και Λευκαδίτης, ο πρόεδρος της Δ.Ε. Λεχαινών κ. Γαλάτης και ο εκπρόσωπος των κατοίκων κ. Χαραλαμπόπουλος μαζί με αρκετούς κατοίκους.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις























