Θέση για την μαζική δηλητηρίαση αδέσποτων κυρίως ζώων πήρε ο δήμος Ήλιδας με ανακοίνωση που εξέδωσε:
Με αφορμή ότι τις προηγούμενες ημέρες θανατώθηκαν αδέσποτα ζώα σε διάφορες περιοχές του Δήμου μας με την τοποθέτηση δολωμάτων, καταδικάζουμε ως αποτρόπαιες τις πράξεις αυτές επισημαίνοντας ότι δεν συμβάλλουν στην επίλυση του προβλήματος και ζητούμε πάντα από τις αρμόδιες αρχές να προβαίνουν σε όλες τις νόμιμες ενέργειες για την ανεύρεση των δραστών και την νόμιμη τιμωρία τους.
Ο Αντιδήμαρχος Διοίκησης και Πρόνοιας Δήμου Ήλιδας
Επαμεινώνδας Παναγιωτόπουλος






















