Στην ακόλουθη δήλωση προέβη ο νέος αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Ανάπτυξης Πάνος Μπράμος, με την ανάληψη των καθηκόντων του:
"Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Περιφερειάρχη κ. Κατσιφάρα για την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπό μου αναθέτοντας τα καθήκοντα του θεματικού Αντιπεριφερειάρχη Αγροτικής Ανάπτυξης. Η γεωργία, η κτηνοτροφία και η αλιεία μπορούν με οργάνωση και εξειδικευμένες δράσεις να αποτελέσουν την αναπτυξιακή δύναμη που έχει ανάγκη η Περιφέρεια μας. Βασική μας επιδίωξη, με βάση τα δεδομένα της εποχής και τις δυνατότητες που μας δίνονται, είναι να αξιοποιήσουμε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που έχει η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας σε αυτούς τους τομείς, ώστε να αποτελέσουν ως σύνολο έναν από τους βασικούς πυλωνες ανάπτυξης των περιοχών μας".






















