Σε κατάτασταση εκτάκτης ανάγκης κηρύχθηκε ο δήμος Ανδραβίδας - Κυλλήνης με απόφαση που υπεγράφη από τον υπουργό Εσωτερικών Παναγιώτη Κουρουμπλή, το απόγευμα της Παρασκευής. Μαζί συμπεριλαμβάνεται και ο δήμος Δυτικής Αχαΐας που επίσης επλήγη από τα καιρικά φαινόμενα τα ξημερώματα της Πέμπτης.
Η απόφαση αυτή ικανοποιεί την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας που κατέθεσε το σχετικό αίτημα και τους δύο εμπλεκόμενους δήμους. Πλέον προχωρά το έργο της καταγραφής ώστε να υπάρξει σαφής εικόνα της κατάστασης και να προχωρήσει η παροχή κρατικής αρωγής προς τους πληγέντες.




















