Με δήλωσή του ο επικεφαλής της παράταξης «Ανεξαρτησία» του ΔΣ Ήλιδας, Νίκος Διαμαντόπουλος καλεί το δήμαρχο Πύργου να εξηγήσει γιατί δεν λειτουργεί ο δεματοποιητής του Πύργου. Ήταν κάτι που έθεσε και στην πρόσφατη συνεδρίαση του Δημοτικό Συμβουλίου προς το δήμαρχο Ήλιδας κ. Χριστοδουλόπουλο.
Όπως ανέφερε σε δήλωσή του: «Αφού δεν το κάνει θεσμικά ο Δήμαρχος Ήλιδας κ. Χρήστος Χριστοδουλόπουλος που είναι και Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Φορέα Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων (ΦΟΔΣΑ) Ηλείας, καλώ εγώ τον Δήμαρχο Πύργου κ. Γαβρίλη Λιατσή, να μας εξηγήσει τους λόγους που ο δεματοποιητής του Πύργου δεν μπορεί να λειτουργήσει και να δώσει στη δημοσιότητα, κάθε επίσημο έγγραφο από κάθε αρμόδια αρχή που να πιστοποιεί την επιχειρηματολογία του».
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις






















