Παρουσιάστηκε στο Λαζαράκειο το στάδιο Β1
Του Γιάννη Σπυρούνη
Η διαβούλευση του Σχεδίου Χωρικής και Οικιστικής Οργάνωσης Ανοικτής Πόλης – Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου της πόλης της Αμαλιάδας, ξεκίνησε χθες και θα διαρκέσει δύο μήνες. Στο αμφιθέατρο του Λαζαράκειου Δημοτικού Μεγάρου, παρουσιάστηκε το στάδιο Β1 από το μελετητικό γραφείο Δοξιάδη, με την συμμετοχή των ενδιαφερομένων φορέων. Ο δήμαρχος Ήλιδας Χρήστος Χριστοδουλόπουλος στον χαιρετισμό του ζήτησε από τους εμπλεκόμενους φορείς να επισπεύσουν τη διαδικασία ώστε αν είναι δυνατό σε χρονικό διάστημα ενός μηνός να ολοκληρωθεί η διαβούλευση και να προχωρήσει στο στάδιο Β2 της μελέτης πριν το τέλος του έτους. Η μελέτη θα αναρτηθεί στην επίσημη ιστοσελίδα του δήμου amaliada.gr και θα είναι προσπελάσιμο σε κάθε ενδιαφερόμενο που θέλει να εκφράσει την άποψή του στον προβλεπόμενο χρόνο. Όταν η διαδικασία ολοκληρωθεί το θέμα θα έλθει προς συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο Ήλιδας.
Οι εκπρόσωποι του μελετητικού γραφείου Γκανάς, Σακαρέλλου και Τζοβάδης, έκαναν την παρουσίαση του σχεδίου και τόνισαν πως από τον Ιούλιο του 2009 έχει υποβληθεί το σχέδιο στο στάδιο Β1 στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας για να μελετηθεί και να υποβληθούν τυχόν διορθωτικές προτάσεις. Ο πραγματοποιούμενος χωροταξικός σχεδιασμός της περιοχής στοχεύει στην υποβοήθηση της αναπτυξιακής διαδικασίας και παράλληλα στην εξασφάλιση της διατήρησής της σε βάθος χρόνου προς όφελος πρωτίστως της τοπικής κοινωνίας.
Να σημειώσουμε πως το πρώτο στάδιο της μελέτης εγκρίθηκε το 2009 από το δημοτικό συμβούλιο Αμαλιάδας.




















