Έδωσε "πράσινο φως" το υπουργείο Εξωτερικών
Ολοκληρώθηκαν όλες οι απαιτούμενες διαδικασίες από τον Δήμο Ήλιδας, προκειμένου να προχωρήσει στο τελικό στάδιο αδελφοποίησης με την κοινότητα Νίκος Μπελογιάννης της Ουγγαρίας, με την υπογραφή μνημονίου ανάμεσα στις δύο πλευρές.
Ο Δήμος Ήλιδας αφού κατήρτισε έναν ολοκληρωμένο και εμπεριστατωμένο φάκελο -με τη σύμφωνη γνώμη της κοινότητας Νίκου Μπελογιάννη Ουγγαρίας, η οποία ακολούθησε ακριβώς την διαδικασία με τις Ουγγρικές αρχές-, στη συνέχεια τον κατέθεσε στην αρμόδια Επιτροπή Αδελφοποιήσεων του Υπουργείου Εσωτερικών.
Την περασμένη Παρασκευή, η επιτροπή του Υπουργείου απεφάνθη ότι ο φάκελος ήταν πλήρης και συντρέχουν οι λόγοι της αδελφοποίησης των δύο περιοχών, δίνοντας την συγκατάθεσή της για την υπογραφή διμερούς πρωτοκόλλου αδελφοποίησης.
Αμέσως, ο Δήμαρχος ‘Ηλιδας Χρήστος Χριστοδουλόπουλος ενημέρωσε τον Ελληνικής καταγωγής Δήμαρχο της Κοινότητας Μπελογιάννη Ουγγαρίας, Κώστα Παπαλέξη, για την θετική κατάληξη του ζητήματος και οι δύο άνδρες δεσμεύτηκαν να ολοκληρώσουν και την τυπική διαδικασία μέσα στο επόμενο διάστημα, σε ημερομηνία και χώρο που θα συναποφασίσουν.
Ο κ. Χριστοδουλόπουλος που βρισκόταν στην Αθήνα για υπηρεσιακούς λόγους, συναντήθηκε την περασμένη Παρασκευή και με εκπροσώπους της Ελληνικής ομογένειας της Ουγγαρίας, τους οποίους και ενημέρωσε για τη θετική έκβαση της αδελφοποίησης.




















