Συναντήσεις στο Υπουργείο Εσωτερικών πραγματοποίησε ο Δήμαρχος Ανδραβίδας Κυλλήνης Ναμπιλ - Ιωσήφ Μοραντ. Συγκεκριμένα συναντήθηκε διαδοχικά με τον Υφυπουργό κ. Γιαννη Μπαλάφα και τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου κ. Κώστα Πουλάκη. Ο Δήμαρχος Ανδραβίδας Κυλλήνης ζήτησε να επισπευσθούν οι διαδικασίες για την έγκριση των αιτημάτων του Δήμου για οικονομική βοήθεια και ενίσχυση, μετά τις πλημμύρες της 22ας Οκτωβρίου 2015. Ο Δήμαρχος έφυγε με τις υποσχέσεις τόσο του Υφυπουργού όσο και του Γενικού Γραμματέα, ήταν ότι το αίτημα θα προωθηθεί με σκοπό την όσο το δυνατόν πιο γρήγορη υλοποίηση του.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις























