Παρράς Euronics
Παρράς Euronics
Silk Oil Παρασκευόπουλος
Silk Oil Παρασκευόπουλος
Κέντρο Ειδικών Θεραπειών Noesis
Αυτοδιοίκηση

Στο ΚΕΠΕΠ με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για τα ΑμεΑ

Στο ΚΕΠΕΠ με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για τα ΑμεΑ
Θάνος Καράμπελας - Ελαιοκομικό Μητρώο
Θάνος Καράμπελας - Ελαιοκομικό Μητρώο
Κέντρο Ειδικών Θεραπειών Noesis

Συνάντηση του δημάρχου Ανδραβίδας – Κυλλήνης με τον πρόεδρο του Κέντρου Κοινωνικής Πρόνοιας Δυτ. Ελλάδας

Επίσκεψη στο Παράρτημα ΑΜΕΑ Λεχαινών (πρώην ΚΕΠΕΠ) πραγματοποίησε χθες ο δήμαρχος Ανδραβίδας - Κυλλήνης Ναμπίλ - Ιωσήφ Μοράντ, με την ευκαιρία της Παγκόσμιας ημέρας για τα άτομα με ειδικές ανάγκες, συνοδευόμενος από τους αρμόδιους Αντιδημάρχους Χαράλαμπο Δημόπουλο και Ανδρέα Μίγκο. Κατά την επίσκεψη του στο ΚΕΠΕΠ, συναντήθηκε με τον Πρόεδρο του Κέντρου Κοινωνικής Πρόνοιας Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας Απόστολο Λαζαρόπουλο, με τον οποίο συζήτησαν για τα προβλήματα και τις προοπτικές του Ιδρύματος. Ο κ. Λαζαροπουλος αναφέρθηκε στα οικονομικά προβλήματα που ταλανίζουν το Ίδρυμα αλλά και την έλλειψη εξειδικευμένου προσωπικού που είναι απαραίτητο για τη σωστή λειτουργία και περίθαλψη των νοσηλευόμενων, καθώς πρόκειται για περιπτώσεις με πολύ βαριές αναπηρίες που απαιτούν ειδική φροντίδα.
Έθεσε επίσης το ζήτημα της αποϊδρυματοποίησης κάτι για το οποίο πρέπει να συνεργαστεί η κεντρική πολιτεία, ο δήμος αλλά και οι τοπικοί φορείς και οι πολίτες. Ακόμα συζητήθηκε το θέμα της ανέγερσης του νέου ιδρύματος στο χώρο που έχει παραχωρήσει ο Δήμος Ανδραβίδας – Κυλλήνης, έκτασης 17,5 στρεμμάτων, ένα έργο για το οποίο θα γίνει προσπάθεια μέσω του υπουργείου και της Περιφέρειας Δυτ. Ελλάδας, να ενταχθεί στο νέο ΕΣΠΑ, σε σχέση και με το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων. Ο δήμαρχος υποσχέθηκε ότι θα εξετάσει το ενδεχόμενο να επισκέπτεται το ΚΕΠΕΠ κοινωνική λειτουργός από το Δήμο, καθώς τώρα το ίδρυμα δεν διαθέτει καμία κοινωνική λειτουργό. Στο θέμα της αποϊδρυματοποίησης θα ενεργοποιηθεί ο «Σύλλογος φίλων ΚΕΠΕΠ» για να ευαισθητοποιηθεί και η τοπική κοινωνία, αλλά και ομάδες εθελοντών. Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με επίσκεψη στους χώρους του ιδρύματος και με την δέσμευση για μια πιο στενή μελλοντική συνεργασία, μεταξύ του δήμου και του ιδρύματος ΚΕΠΕΠ Λεχαινών.

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

vlaxantoni pop xmas24 300x300
vlaxantoni pop xmas24
vlaxantoni pop xmas24 300x300
vlaxantoni pop xmas24