Η κατάσταση που επικρατεί στην Αρχαία Ολυμπία και ευρύτερα στο δήμο έχει φτάσει στο απροχώρητο. Ο πρώην δήμαρχος Γιώργος Αηδόνης και νυν επικεφαλής της αντιπολίτευσης του ΔΣ, «εξερράγη» στο πρόσφατο δημοτικό συμβούλιο κατά του προέδρου της Τοπικής Κοινότητας Χάρη Σπηλιόπουλου, για δύο λόγους. Ο πρώτος ήταν η κατάσταση των σκουπιδιών και η «συμβουλή» που φέρεται να έδωσε ο κ. Σπηλιόπουλος προς τους επαγγελματίες της περιοχής για μεταφορά των σκουπιδιών τους στο χώρο των εγκαταστάσεων του βιολογικού καθαρισμού της Αρχ. Ολυμπίας. Ο δεύτερος λόγος ήταν η εορταστική εικόνα της πόλης, την οποία χαρακτήρισε ο κ. Αηδόνης κιτς, σχολιάζοντας πως από τη δική του θητεία είχε αφήσει πολλά περισσότερα για τον εορταστικό διάκοσμο της πόλης.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις





















