Εγκρίθηκε από του Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, η χρηματοδότηση ύψους 1.700.000 ευρώ, για έργα στον οικισμό Ανάληψη Αμαλιάδας
Έπειτα από συντονισμένες ενέργειες του Δήμου Ήλιδας και αλλεπάλληλες συναντήσεις του Δημάρχου Ήλιδας κ. Χρήστου Χριστοδουλόπουλου με υπηρεσιακούς και πολιτικούς παράγοντες του αρμόδιου Υπουργείου, ένα πάγιο αίτημα της Δημοτικής αρχής γίνεται πράξη.
Το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων ενέκρινε το ποσό του 1.700.000 ευρώ για έργα, προς αποκατάσταση των ζημιών από τις κατολισθήσεις, που σημειώθηκαν στον οικισμό της Ανάληψης Αμαλιάδας το 2014 και το 2015.
Υπενθυμίζουμε ότι από τις κατολισθήσεις του Φθινοπώρου του 2014 είχαμε την ολοσχερή καταστροφή κατοικιών και τμήματος της κυρίας οδού του οικισμού, με αποτέλεσμα τη δημιουργία σοβαρών προβλημάτων σε πολλά τμήματα του οδικού δικτύου.
Αποτέλεσμα, εκτός από αυτούς που αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τις εστίες τους, να δημιουργηθούν σοβαροί κίνδυνοι για τους κατοίκους της εν λόγω περιοχής, αλλά και την ασφάλεια όσων διασχίζουν τους δρόμους του οικισμού.




















