Εκδήλωση για την κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας πραγματοποίησε ο δήμος Ανδρίτσαινας – Κρεστένων, το πρωί της Πρωτοχρονιάς στο δημαρχείο της πόλης. Στην κατάμεστη αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου ο δήμαρχος Σάκης Μπαλιούκος έδωσε ευχές σε όλους για μια νέα καλή χρονιά, με υγεία και όσο το δυνατόν δημιουργική.
Λίγο αργότερο κόβοντας την πίτα, τυχερός από τους παριστάμενους στάθηκε ο εκπρόσωπος των αθλητικών συλλόγων του δήμου και πρόεδρος του ΑΟ Ξενοφών Κρεστένων Άγγελος Κουής.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















