Η Maextro αποτελεί ένα νέο «παίκτη» στην κινεζική αγορά, καθώς από τον περασμένο Νοέμβριο λανσάρει το S800, το οποίο ανταγωνίζεται το Nio ET9 και τονίζει πως οι Κινέζοι κατασκευαστές συνεργάζονται με κορυφαίους προμηθευτές.
Ως ντιζάιν, το μακρύ ηλεκτρικό σεντάν (μήκος 5,48 μέτρα) μόνο απαρατήρητο δεν περνάει. Η μεγάλη μάσκα θυμίζει έντονα εκείνη των Polestar, οι ζάντες μοιάζουν αρκετά με τις αντίστοιχες των Rolls-Royce από τη δεκαετία του 2000, ενώ πίσω μοιάζει πολύ με Porsche Panamera. Ταυτόχρονα, η συνολική σιλουέτα θυμίζει Maybach S-Class.

Το S800 διατίθεται τόσο ως αμιγώς ηλεκτρικό, όσο και ως range extender. Στην πρώτη περίπτωση, διαθέτει τρία ηλεκτρικά μοτέρ συνδυαστικής απόδοσης 864 ίππων που τροφοδοτούνται από μία μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 63,2 kWh.
Ως EREV, το S800 διαθέτει έναν turbo τετρακύλινδρο 1,5 λίτρων που λειτουργεί ως γεννήτρια για τη φόρτιση της μπαταρίας, που με τη σειρά της δίνει ενέργεια στα τρία ηλεκτρικά μοτέρ. Η συνδυαστική ισχύς του συστήματος εδώ είναι 1.020 ίπποι.
Η Maextro δεν δημοσιοποίησε φωτογραφίες από το εσωτερικό του αυτοκινήτου, αλλά γνωρίζουμε πως τόσο εκείνη όσο και οι υπόλοιποι Κινέζοι κατασκευαστές που εμπλέκονται με τα πολυτελή αυτοκίνητα έχουν πλέον συνεργασίες με τους κορυφαίους προμηθευτές του κόσμου.

Συνεπώς, μπορούμε στο S800 να αναμένουμε κορυφαίας ποιότητας υλικά και επενδύσεις, παρόμοια με εκείνα που συναντάμε σε πολυτελή ευρωπαϊκά αυτοκίνητα. Εννοείται, πως δε λείπουν προηγμένες τεχνολογίες και τα συστήματα υποβοήθησης, αναλόγως τι ορίζει η εκάστοτε οδηγία της αγοράς.
Η τιμή του Maextro S800 στην Κίνα κυμαίνεται μεταξύ 132.000 και 198.000 ευρώ.
Πηγή: Protothema.gr