Τις εντυπωσιακές χειροποίητες δημιουργίες τους, παρουσίασαν στο Δήμαρχο Ανδρίτσαινας-Κρεστένων κ. Σάκη Μπαλιούκο, μαθητές της 1 ης τάξης του Γυμνασίου Κρεστένων.
Πρόκειται για αρωματικά αντικείμενα, χειροποίητες λαμπάδες και άλλα διακοσμητικά είδη, τα οποία οι μαθητές διέθεσαν με συμβολικό τίμημα, για την ενίσχυση των δράσεών τους στο σχολείο. Ο κ. Μπαλιούκος εξέφρασε τα συγχαρητήριά του προς τους μαθητές του Γυμνασίου Κρεστένων, που με μεράκι είχαν πάρα πολύ καλό αποτέλεσμα!
(Δελτίο Τύπου)





























