Ανακοινώθηκαν τα ονόματα εδώ
Υπογράφηκαν χθες , στις 6 το απόγευμα, από την υπουργό Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη οι αποφάσεις με τα ονόματα των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που θα αποσπαστούν σε φορείς για το σχολικό έτος 2026-27.
Η δημοσιοποίηση των αποφάσεων θα γίνει σήμερα , Τρίτηί.
Το esos θα ανακοινώσει άμεσα τα ονόματα μόλις εκδοθούν ι αποφάσεις.
Οι φετινές αποσπάσεις παρουσιάζουν αισθητή μείωση σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, καθώς ο συνολικός αριθμός των εκπαιδευτικών που αναμένεται να αποσπαστούν δεν θα ξεπεράσει τους 2.600, έναντι περίπου 3.000 που είχαν αποσπαστεί πέρσι, σύμφωνα με ενημέρωση που είχε το esos την περασμένη Παρασκευή..
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, καθοριστικό ρόλο στη μείωση του αριθμού των αποσπάσεων διαδραμάτισαν οι πρόσφατες μετατάξεις εκπαιδευτικών που υπηρετούσαν ήδη σε φορείς με καθεστώς απόσπασης.
Ειδικότερα, εκτιμάται ότι περίπου 150 έως 200 εκπαιδευτικοί μετατάχθηκαν μόνιμα στις υπηρεσίες όπου υπηρετούσαν, αξιοποιώντας τη σχετική διάταξη που ψηφίστηκε πρόσφατα από τη Βουλή.
Η συγκεκριμένη νομοθετική ρύθμιση είχε προκαλέσει έντονες αντιδράσεις κατά τη συζήτησή της στο Κοινοβούλιο, με βουλευτές της αντιπολίτευσης να τη χαρακτηρίζουν «φωτογραφική»και να ζητούν διευκρινίσεις για τα κριτήρια εφαρμογής της.
Τριετής θητεία για τους αποσπασμένους εκπαιδευτικούς
Οι εκπαιδευτικοί που θα επιλεγούν για απόσπαση σε φορείς θα υπηρετήσουν με τριετή θητεία, σύμφωνα με τις προβλέψεις του τελευταίου νόμου που ψήφισε η Βουλή.
Η συγκεκριμένη ρύθμιση αντιμετωπίζεται θετικά από μεγάλο μέρος των εκπαιδευτικών, καθώς εξασφαλίζει μεγαλύτερη υπηρεσιακή σταθερότητα και περιορίζει την ετήσια αβεβαιότητα που χαρακτήριζε μέχρι σήμερα το καθεστώς των αποσπάσεων.
Στο τέλος Ιουνίου οι αποσπάσεις από περιοχή σε περιοχή
Μετά την ανακοίνωση των αποσπάσεων σε φορείς, σειρά θα πάρουν οι αποσπάσεις εκπαιδευτικών από περιοχή σε περιοχή, οι οποίες εξετάζονται από τα ΚΥΣΠΕ και ΚΥΣΔΕ.
Οι σχετικές αποφάσεις αναμένεται να ανακοινωθούν προς το τέλος του μήνα, προκειμένου να ακολουθήσει ο προγραμματισμός στελέχωσης των σχολικών μονάδων για το νέο σχολικό έτος.
Πηγή: esos.gr





























