Αναμένεται η έκθεση του νοσοκομείου για το αν έπασχε από υποκείμενα νοσήματα.
Έχασε τη μάχη με τον κορονοϊό, ένας 79χρονος άνδρας που νοσηλευτόταν στο "Αττικόν", ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των θυμάτων από τον φονικό ιό στη χώρα μας σε 192.
Ο ηλικιωμένος άνδρας κατέληξε το απόγευμα της Δευτέρας, περίπου στις 18:30, και αναμένεται η έκθεση του νοσοκομείου για το αν έπασχε από υποκείμενα νοσήματα, καθώς κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό.
Υπενθυμίζεται ότι χθες ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) ανακοίνωσε 15 νέα κρούσματα στη χώρα μας, τα 12 από τα οποία εντοπίστηκαν στην ευρύτερη περιοχή της Ξάνθης. Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων στην Ελλάδα είναι 3.390, εκ των οποίων το 54,9% άνδρες.
Πηγή: TheToc.gr






















