«Η Αιδηψός παραμένει ανοιχτή, φιλόξενη και covid free» έγραψε ο δήμαρχος Ιστιαίας-Αιδηψού
Την ανακοίνωση έκανε μέσω ανάρτησής του στο Facebook o δήμαρχος Ιστιαίας-Αιδηψού Γιάννης Κοντζιάς.
Όλα τα δείγματα αφορούσαν τουρίστες από τη Σερβία που είχαν μεταφερθεί σε ξενοδοχείο καραντίνας μετά τον εντοπισμό ενός ζευγαριού θετικού σε κορωνοϊό πριν από μερικά 24ωρα.
Οι τουρίστες βγήκαν, μάλιστα, στα μπαλκόνια και χειροκρότησαν όταν ενημερώθηκαν ότι τα πρώτα 80 από τα συνολικά 87 τεστ είχαν βγει αρνητικά.
Μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ εξηγούσαν ότι δεν ήθελαν με τίποτα να δημιουργήσουν πρόβλημα στην Ελλάδα.
Πηγή: Protothema.gr





























