Στους 218 οι νεκροί στην Ελλάδα
Ο 87χρονος νοσηλευόταν στο Γενικό Νοσοκομείο Χαλκιδικής. Είχε πολλά προβλήματα με εικόνα μη αντιστρέψιμη,
Σύμφωνα με τη διεύθυνση της ΜΕΘ δεν ήταν από το γηροκομείο «Αγ.Κυριακής».
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις