Τηρούνταν πολύ προσεκτικά τα πρωτόκολλα ως προς τους επισκέπτες, σύμφωνα με τον δήμαρχο Μοσχάτου - Ταύρου
Η 28χρονη ειδοποίησε τους υπευθύνους στον οίκο ευγηρίας, οι οποίοι και αποφάσισαν να τεθεί η δομή σε καραντίνα, ενώ σύμφωνα με τις πληροφορίες, περίπου 60 άνθρωποι μπαινοβγαίνουν στον χώρο, εργαζόμενοι και ηλικιωμένοι.
Μάλιστα, όπως αποκάλυψε ο κ. Ευθυμίου, σε αυτό τον οίκο ευγηρίας, φιλοξενείται και η μητέρα του, γι’ αυτό όπως είπε, έχει διπλή αγωνία.
«Το περιστατικό έχει προκαλέσει ανησυχία στον κόσμο» τόνισε ο δήμαρχος για το ενδεχόμενο διασποράς του κορωνοϊού στο γηροκομείο, ζητώντας από όλους να τηρούν με ευλάβεια τα μέτρα που σύστησε η πολιτεία.




























