Όλοι έχουν μεταφερθεί σε ειδικό χώρο απομόνωσης - Κανένα κρούσμα στο προσωπικό του ΚΥΤ
Συνολικά έχουν ελεγχθεί 2.000 άτομα για SARS-CoV-2. Περίπου 100 περίπου από το προσωπικό που εργάζεται στο Κεντρο Υποδοχής και Ταυτοποίησης της Μόριας και 1.900 πρόσφυγες και μετανάστες.
Νωρίτερα, πραγματοποιήθηκε ευρεία σύσκεψη στον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας, παρουσία του Γενικού Γραμματέα Υποδοχής Αιτούντων Άσυλο, κ. Μάνου Λογοθέτη, του Διοικητή Πρώτης Υποδοχής, κ. Τάσου Μαντάγαρη και του Προϊσταμένου Ετοιμότητας και Απόκρισης του ΕΟΔΥ, Σπύρου Σαπουνά, σχετικά με την διαχείριση των κρουσμάτων κορωνοϊού.
Σύσκεψη πραγματοποιήθηκε και με το Υπουργείο μετανάστευσης, τον ΕΟΔΥ και τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας. Σύμφωνα με πληροφορίες ανανεώθηκαν όλα τα συμφωνηθέντα πρωτόκολλα και καταρτίστηκε και ένα καινούριο. Αυτό αφορά νέους τρόπους ιχνηλάτησης επαφών των θετικών στον κορωνοϊό μεταναστών αλλά και την ασφάλιση των υγειονομικών δομών στο πλαίσιο του σχεδίου «ΑΓΝΟΔΙΚΗ».
Επισημαίνεται ότι από την αρχή της υγειονομικής κρίσης, το Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου εκπόνησε και εφαρμόζει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα προστασίας των δομών, βασισμένο στους εξής πυλώνες:
1. Η άμεση μεταφορά νέων αφίξεων στη χώρα -από 01/03/2020- σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους υγειονομικής απομόνωσης (καραντίνας) και όχι στις υφιστάμενες δομές, προς αποφυγή μετάδοσης νοσήματος.
2. Η λήψη μέτρων περιορισμού πρόσβασης από και προς τις δομές (περιοριστικά μέτρα).
3. Η λειτουργία υγειονομικών μονάδων στις περιμέτρους των δομών.
4. Η ενημέρωση των διαμενόντων στις γλώσσες που κατανοούν και η λειτουργία σελίδας ειδικού σκοπού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
5. Την μεταφορά ευάλωτων πολιτών τρίτων χωρών από δομές νήσων σε ξενοδοχεία, διαδικασία που συνεχίζεται.




























