Το βράδυ της Δευτέρας στην πλατεία Λευκού Πύργου
Σε όλους τους παραβάτες βεβαιώθηκε το διοικητικό πρόστιμο των 150 ευρώ.
Η αντίδραση της Αστυνομίας ήταν άμεση καθώς στο σημείο έσπευσαν δυνάμεις της Ασφάλειας, της Άμεσης Δράσης και των ΜΑΤ.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις