Μια 41χρονη γυναίκα που βγήκε στο μπαλκόνι 4ου ορόφου νοσοκομείου στην Άρτα, για να πάρει αέρα, ζαλίστηκε και βρέθηκε στο κενό. Η κινητοποίηση του προσωπικού αλλά και της πυροσβεστικής που κλήθηκε στο σημείο ήταν άμεση με την γυναίκα να μεταφέρεται σε θάλαμο του νοσοκομειακού ιδρύματος με τραύματα αλλά χωρίς ευτυχώς να κινδυνεύει η ζωή της.
Άρτα: Γυναίκα έπεσε από μπαλκόνι 4ου ορόφου του νοσοκομείου
Φωτογραφία: Τατιάνα Μπόλαρη / Eurokinissi





























