Και εκεί που πας να δέσεις το ποδήλατό σου στις προβλεπόμενες θέσεις στην πλατεία Κολοκοτρώνη, τσουπ! ένα ποδήλατο στο δέντρο!
Ο ιδιοκτήτης του κίτρινου ποδηλάτου είχε την -οπωσδήποτε ευφάνταστη- ιδέα να «παρκάρει» το ποδήλατό του στη διχάλα που δημιουργούν ο κορμός και ένα κομμένο κλαδί του μικρού αυτού δέντρου.
Ποιος ξέρει; Μπορεί να μην είχε αλυσίδα ο άνθρωπος για να το δέσει, και σκέφτηκε να το «ασφαλίσει» ανεβάζοντάς το στο δέντρο.
Πάντως, ίσως θα έπρεπε να αυξηθούν οι θέσεις στάθμευσης για τα ποδήλατα στην πλατεία Κολοκοτρώνη, καθώς οι περισσότεροι ποδηλάτες τα δένουν όπου βρουν, δηλαδή κυρίως σε κολώνες.
Ωστόσο, τον ιδιοκτήτη του ποδηλάτου δεν φαίνεται να τον απασχολεί πολύ το θέμα.




















