Απειλητικό τηλεφώνημα, για τοποθέτηση βόμβας στην ΕΡΤ, προκάλεσε συναγερμό.
Στο ραδιομέγαρο στην Αγ. Παρασκευή σπεύδει η αντιτρομοκρατική, με ειδικά σκυλιά, μετά από το τηλεφώνημα που έγινε ενώ στο κτίριο βρίσκεται σε εξέλιξη το ντιμπέιτ των πολιτικών αρχηγών.
Νεότερη ενημέρωση
Φάρσα αποδείχθηκε το απειλητικό τηλεφώνημα, για τοποθέτηση βόμβας στην ΕΡΤ, το οποίο προκάλεσε συναγερμό.
Λίγο μετά από την έναρξη του ντιμπέιτ των πολιτικών αρχηγών, στα στούντιο της ΕΡΤ, υπήρξε τηλεφώνημα για ύπαρξη βόμβας στο ραδιομέγαρο.
Αμέσως σήμανε συναγερμός και έσπευσαν στην Αγ. Παρασκευή οι αρμόδιες υπηρεσίες της Αστυνομίας. Ακολούθησε έλεγχος στους χώρους του κτιρίου κατά τον οποίο δεν βρέθηκε κάτι ύποπτο, ενώ παρήλθε και το χρονικό περιθώριο που είχε δώσει το άτομο που τηλεφώνησε.
Το ντιμπέιτ δεν διακόπηκε εξαιτίας της κατάστασης αυτής.





















