Δηλώθηκαν άλλοι δύο νέοι θάνατοι από κορωνοϊό - Έρχονται να προστεθούν στους τρεις που έγιναν γνωστοί λίγο νωρίτερα
Συγκεκριμένα, 74χρονος ο οποίος νοσηλεύτηκε στην Καρδιολογική μονάδα του Νοσοκομείου «Γεννηματά» Αθηνών, στις 12 Αυγούστου, κατέληξε την αμέσως επόμενη ημέρα, στις 13 Αυγούστου.
Το δεύτερο θύμα κορωνοϊού, που δηλώθηκε σήμερα, αφορά 45χρονο που εισήχθη στο νοσοκομείο «Παμμακάριστος» στις 29 Ιουλίου και κατέληξε στις 4 Αυγούστου.
Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα γνωστοποιήθηκαν άλλοι τρεις θάνατοι στη χώρα μας, μιας 83χρονης στο ΑΧΕΠΑ, ενός 90χρονου στο «Παπανικολάου» και ενός 87χρονου στο «Παπαγεωργίου».




























