«Εάν μετά κολλήσεις, θα σου φταίει το κράτος που δεν υπάρχει κρεβάτι εντατικής» επεσήμανε
Όπως είπε στον ΣΚΑΪ το πρωί της Πέμπτης, οι υγειονομικοί θα πρέπει να εμβολιάζονται υποχρεωτικά κι αν δεν συμφωνούν με αυτό να τίθενται σε αναστολή εργασίας. «Τα δικαιώματα του ενός τελειώνουν εκεί που αρχίζουν τα δικαιώματα του άλλου», σχολίασε μεταξύ άλλων.
«Εάν μετά κολλήσεις, θα σου φταίει το κράτος που δεν υπάρχει κρεβάτι εντατικής» επεσήμανε.
Αναφερόμενος στα νέα μέτρα που αποφασίστηκαν χθες, ο καθηγητής Πνευμονολογίας κάλεσε τους πολίτες να μην τα εκλάβουν ως άνοιγμα καθώς κάτι τέτοιο θα σήμαινε πως το πρόβλημα λύθηκε ενώ στην πραγματικότητα έχουμε πορεία ενός μηνός τουλάχιστον προκειμένου να μπορούμε να πούμε κάτι τέτοι




























