«Η κατάσταση είναι κρίσιμη. Ελπίζουμε όλοι με τη βοήθεια του Θεού ότι σύντομα θα έχουμε καλά νέα»τονίζει ο υπεύθυνος της Μονάδας, Ανδρέας Ηλιάδης.
Σε κρίσιμη αλλά σταθερή κατάσταση νοσηλεύεται στη ΜΕΘ Παίδων του ΠΓΝΠ ο μικρότερος ασθενής με κορονοϊό της χώρας, το βρέφος 2 μηνών από το Αγρίνιο.ΑΝΑΓΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ
«Θέλουμε να μην εξαντληθεί το νοσηλευτικό μας προσωπικό διότι έχουμε μπροστά μας δύσκολο χειμώνα. Υπό τις συνθήκες αυτές απευθύνουμε έκκληση για ενίσχυση. Ο κ. Καρβέλης γνωρίζει το πρόβλημα και έχει ενδιαφερθεί αλλά άμεσα πρέπει να δοθεί λύση» μας είπε ο κ. Ηλιάδης.
Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΓΚΥΟΥ
Σε ιδιαίτερα καλή κατάσταση νοσηλεύεται η έγκυος, εννέα μηνών, με κορονοϊό στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Πατρών.
Η γυναίκα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με σοβαρά συμπτώματα αλλά η αντιμετώπιση που της επιφυλάχθηκε
Είχε αποτελέσματα κι έτσι η πορεία της εξελίσσεται ομαλά.
Πηγή: Pelop.gr





























