Ο Άγγελος Σεβαστιάδης περιπλανιέται στους δρόμους, ψάχνει, βρίσκει απίθανες ιστορίες. Μιλά με τους ανθρώπους της διπλανής πόρτας και μας κάνει την καλύτερη παρέα κάθε Σαββατοκύριακο. Αυτό το Σάββατο το «Τρέχα-Γύρευε» ταξιδεύει στην Ανδρίτσαινα. Συναντά τους κατοίκους της περιοχής, μιλά μαζί τους, χορεύει μαζί τους, δοκιμάζει μαζί τους, ζει μαζί τους... Μη χάσετε την εκπομπή που ξεσήκωσε την ιστορική Ανδρίτσαινα για ένα Σαββατοκύριακο στην τηλεόραση του Ionian Channel... Γιατί εδώ μένεις... Σάββατο στις 9.30 μ.μ.
Και σε επανάληψη Κυριακή στις 19:00 και Παρασκευή στις 20:00.




















