Ο πρόεδρος των Άσπρων Σπιτιών Παναγιώτης Γιαννόπουλος, μετά τη νέα καταστροφή στις καλλιέργειες του χωριού, μίλησε με σκληρή γλώσσα για τη δημοτική αρχή. Στο χωριό οι κάτοικοι νοιώθουν απροστάτευτοι όχι μόνο από τον ποταμό Αλφειό, αλλά και από τον ποταμό Ερύμανθο που διασχίζει την περιοχή. «Μετά τις τελευταίες βροχοπτώσεις στον κάμπο μας παρουσιάστηκαν τα ίδια πλημμυρικά φαινόμενα τόσο πιο έντονα από την πλευρά του Ερυμάνθου αλλά και από τον Αλφειό. Το μόνο που κάνουμε τα τελευταία χρόνια είναι να προσευχόμαστε να μην βρέξει εφόσον κανένα έργο προστασίας του κάμπου μας δεν έχει γίνει και έτσι απλά γινόμαστε θεατές στο ίδιο έργο !!! Αυτό που μας εξοργίζει είναι ότι δεν υπάρχει και κανένα ενδιαφέρον από κανέναν για να προστατευθεί ο κάμπος μας ούτε καν και από τον δήμο εφόσον ο κύριος δήμαρχος αν και επισκέφτηκε και είδε τα προβλήματα δεν πραγματοποίησε αυτά που δεσμεύτηκε να κάνει. Βέβαια άμεσα κινδυνεύει και το αντλιοστάσιο μας από τον ποταμό Ερύμανθο και αν συνεχιστεί η βροχή το νερό θα μπει μέσα και έτσι το χωριό μας θα μείνει χωρίς νερό εφόσον η σύνδεση με το δίκτυο του Ερυμάνθου δεν έχει γίνει ακόμη. Πραγματικά λυπάμαι για όλους αυτούς που θέλουν μόνο την εξουσία και στα προβλήματα μας κρύβονται» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Γιαννόπουλος.
Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις




















